Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 3 000,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
Novinky
17.08.2021
Zásilkovna domů
17. srpna 2021 jsme na našem eshopu aktivovali službu Zásilkovny – Zásilkovna domů. Jedná se o doručení balíků na adresu v České republice, které je z... číst celé
17.05.2021
Elektronické dárkové poukazy
Máme pro Vás novinku! Od minulého týdne můžete v našem e-shopu objednat elektronické dárkové poukazy v hodnotě 200 Kč, 500 Kč a 1000 Kč. Tyto poukazy ... číst celé
Zobrazit všechny novinky
  1. Úvod
  2. VŠE O NÁKUPU »
  3. Reklamační řád
Reklamační řád

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, zůstává v platnosti záruka za jakost původního zboží.

Prodávající se zavazuje informovat o vyřízení reklamace kupujícího podle jeho požadavku emailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

Heureka     Navštivte Eshop.cedrops.cz u ShopMania  Sleduj cenu - průvodce online nakupováním   Pricemania.sk – Porovnanie cien       

 

Kde nás najdete

CEDR Pardubice o.p.s.

Jana Palacha 324

530 02  Pardubice

Osobní odběr zboží z e-shopu

 

Ostatní informace

IČ: 27547850

DIČ: CZ27547850

Číslo účtu: 273548987/0300

Kontaktní formulář

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz