KONTAKTY

CEDR Pardubice, o.p.s.
Jana Palacha 324
530 02 Pardubice
tel: +420 770 125 804
eshop@cedrops.cz
Po - Pá od 8:00 do 13:30 hod.

NajduZboží.cz artikul.cz, vyhledávač zboží a služeb zdarma

SledujCenu.cz - průvodce online nakupováním

 

 

 

NAJDETE NÁS


VŠE O NÁKUPU » Zásilkovna
Zásilkovna


Od 20.9.2018 jsme mezi dopravce zařadili rovněž službu Zásilkovna.cz. 

Zásilkovna.cz je síť výdejních míst, kde si naši zákazníci mohou vyzvednout objednané zboží.

V současné době je k dispozici celkem 1840 výdejních míst, z toho 1383 v České republice a 295 na Slovensku.

Zásilkovna nabízí:

  • doba doručení do druhého dne
  • nižší ceny
  • široký výběr výdejních míst
  • sledování aktuálního stavu zásilky
  • informování zákazníka pomocí SMS a e-mailu
  • možnost bezplatného prodloužení doby uložení zásilky až na 21 dnů
  • reklamační asistent

 

Jak mohu poslat zásilku na výdejní místo Zásilkovny

Při objednávce v našem internetovém obchodě vyberete jako způsob dopravy "Zásilkovna CZ - výdejní místo v ČR" nebo " a vyberete příslušný způsob platby (v pravém sloupci). Poté zvolíte pobočku (výdejní místo), kde si chcete zboží vyzvednout. Po předání vaší zásilky na podací místo obdržíte emailem číselný kód a odkaz ke sledování pohybu zásilky.

Jak zjistím, že si mohu zásilku vyzvednout

Zásilku si můžete na pobočce Zásilkovny vyzvednout po obdržení e-mailu nebo SMS. O aktuálním pohybu vaší zásilky se můžete také informovat na odkaze sledování zásilky zadáním ID čísla, které obdržíte e-mailem.

Jak si mohu vyzvednout zásilku

Zprávou zaslanou e-mailem nebo SMS obdržíte heslo, které slouží jako údaj pro vyzvednutí zásilky. Přebírající osoba se nemusí shodovat s adresátem zásilky.

Jak dlouho bude zásilka připravena k vyzvednutí

Standardní doba uložení zásilky na výdejním místě je 7 dnů od první výzvy k vyzvednutí. Dobu uložení zásilky je možné zdarma prodoužit až na 21 dní.

Za jak dlouho od objednání bude zásilka připravena k výdeji

Na pobočkách Zásilkovna.cz v České republice už do druhého pracovního dne ode dne předání zásilky na podací místo.

Koho mohu kontaktovat v případě problémů s doručením zásilky

Pohyb zásilky můžete sledovat na webu Zásilkovna.cz v sekci Sledování zásilky. Dále můžete kontaktovat zákaznický servis Zásilkovny.cz na telefonním čísle +420 216 216 516, nebo prostřednictvím e-mailu: info@zasilkovna.cz

Postup v případě poškození zásilky

V případě, že při přebírání zásilky zjistíte, že je zjevně poškozena, uvědomte o tom okamžitě pracovníky pobočky. Ti s Vámi sepíší protokol a kontaktují nás ohledně nápravy a dodání nového zboží. V případě, že nebyl poškozen obal, ale je poškozeno zboží, případně zboží neodpovídá objednávce, kontaktujte nás jakožto dodavatele.