Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Zásilkovna

Od 20. 9. 2018 jsme mezi dopravce zařadili rovněž službu Zásilkovna.cz. 

Zásilkovna.cz je síť výdejních míst, kde si naši zákazníci mohou vyzvednout objednané zboží.

V současné době je k dispozici celkem 1840 výdejních míst, z toho 1383 v České republice a 295 na Slovensku.

Zásilkovna nabízí:

  • doba doručení do druhého dne
  • nižší ceny
  • široký výběr výdejních míst
  • sledování aktuálního stavu zásilky
  • informování zákazníka pomocí SMS a e-mailu
  • možnost bezplatného prodloužení doby uložení zásilky až na 21 dnů
  • reklamační asistent

 

Jak mohu poslat zásilku na výdejní místo Zásilkovny

Při objednávce v našem internetovém obchodě vyberete jako způsob dopravy "Zásilkovna CZ - výdejní místo v ČR" nebo " a vyberete příslušný způsob platby (v pravém sloupci). Poté zvolíte pobočku (výdejní místo), kde si chcete zboží vyzvednout. Po předání vaší zásilky na podací místo obdržíte emailem číselný kód a odkaz ke sledování pohybu zásilky.

Jak zjistím, že si mohu zásilku vyzvednout

Zásilku si můžete na pobočce Zásilkovny vyzvednout po obdržení e-mailu nebo SMS. O aktuálním pohybu vaší zásilky se můžete také informovat na odkaze sledování zásilky zadáním ID čísla, které obdržíte e-mailem.

Jak si mohu vyzvednout zásilku

Zprávou zaslanou e-mailem nebo SMS obdržíte heslo, které slouží jako údaj pro vyzvednutí zásilky. Přebírající osoba se nemusí shodovat s adresátem zásilky.

Jak dlouho bude zásilka připravena k vyzvednutí

Standardní doba uložení zásilky na výdejním místě je 7 dnů od první výzvy k vyzvednutí. Dobu uložení zásilky je možné zdarma prodoužit až na 21 dní.

Za jak dlouho od objednání bude zásilka připravena k výdeji

Na pobočkách Zásilkovna.cz v České republice už do druhého pracovního dne ode dne předání zásilky na podací místo.

Koho mohu kontaktovat v případě problémů s doručením zásilky

Pohyb zásilky můžete sledovat na webu Zásilkovna.cz v sekci Sledování zásilky. Dále můžete kontaktovat zákaznický servis Zásilkovny.cz na telefonním čísle +420 216 216 516, nebo prostřednictvím e-mailu: info@zasilkovna.cz

Postup v případě poškození zásilky

V případě, že při přebírání zásilky zjistíte, že je zjevně poškozena, uvědomte o tom okamžitě pracovníky pobočky. Ti s Vámi sepíší protokol a kontaktují nás ohledně nápravy a dodání nového zboží. V případě, že nebyl poškozen obal, ale je poškozeno zboží, případně zboží neodpovídá objednávce, kontaktujte nás jakožto dodavatele.

 

JAK TO FUNGUJE:

Jak funguje Zásilkovna

 

Kde nás najdete

CEDR Pardubice o.p.s.

Jana Palacha 324

530 02  Pardubice

 

 

Ostatní informace

IČ: 27547850

DIČ: CZ27547850

Číslo účtu: 273548987/0300

Kontaktní formulář

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.