- Úvod
- VŠE O NÁKUPU »
- Zásilkovna
Od 20. 9. 2018 jsme mezi dopravce zařadili rovněž službu Zásilkovna.cz.
Zásilkovna.cz je síť výdejních míst, kde si naši zákazníci mohou vyzvednout objednané zboží.
V současné době je k dispozici celkem 1840 výdejních míst, z toho 1383 v České republice a 295 na Slovensku.
Zásilkovna nabízí:
- doba doručení do druhého dne
- nižší ceny
- široký výběr výdejních míst
- sledování aktuálního stavu zásilky
- informování zákazníka pomocí SMS a e-mailu
- možnost bezplatného prodloužení doby uložení zásilky až na 21 dnů
- reklamační asistent
Jak mohu poslat zásilku na výdejní místo Zásilkovny
Při objednávce v našem internetovém obchodě vyberete jako způsob dopravy "Zásilkovna CZ - výdejní místo v ČR" nebo " a vyberete příslušný způsob platby (v pravém sloupci). Poté zvolíte pobočku (výdejní místo), kde si chcete zboží vyzvednout. Po předání vaší zásilky na podací místo obdržíte emailem číselný kód a odkaz ke sledování pohybu zásilky.
Jak zjistím, že si mohu zásilku vyzvednout
Zásilku si můžete na pobočce Zásilkovny vyzvednout po obdržení e-mailu nebo SMS. O aktuálním pohybu vaší zásilky se můžete také informovat na odkaze sledování zásilky zadáním ID čísla, které obdržíte e-mailem.
Jak si mohu vyzvednout zásilku
Zprávou zaslanou e-mailem nebo SMS obdržíte heslo, které slouží jako údaj pro vyzvednutí zásilky. Přebírající osoba se nemusí shodovat s adresátem zásilky.
Jak dlouho bude zásilka připravena k vyzvednutí
Standardní doba uložení zásilky na výdejním místě je 7 dnů od první výzvy k vyzvednutí. Dobu uložení zásilky je možné zdarma prodoužit až na 21 dní.
Za jak dlouho od objednání bude zásilka připravena k výdeji
Na pobočkách Zásilkovna.cz v České republice už do druhého pracovního dne ode dne předání zásilky na podací místo.
Koho mohu kontaktovat v případě problémů s doručením zásilky
Pohyb zásilky můžete sledovat na webu Zásilkovna.cz v sekci Sledování zásilky. Dále můžete kontaktovat zákaznický servis Zásilkovny.cz na telefonním čísle +420 216 216 516, nebo prostřednictvím e-mailu: info@zasilkovna.cz
Postup v případě poškození zásilky
V případě, že při přebírání zásilky zjistíte, že je zjevně poškozena, uvědomte o tom okamžitě pracovníky pobočky. Ti s Vámi sepíší protokol a kontaktují nás ohledně nápravy a dodání nového zboží. V případě, že nebyl poškozen obal, ale je poškozeno zboží, případně zboží neodpovídá objednávce, kontaktujte nás jakožto dodavatele.
JAK TO FUNGUJE: